Direktlänk till inlägg 7 december 2013

Hej!

Av Bricie Life - 7 december 2013 11:22

Hej!

Jag heter Bricie och jag har just skapat en ny blogg. Min förra blogg heter: msptucci.bloggplatsen.se

Men jag tänkte att jag skriver aldrig om msp på den eller jag lägger inte ens ut bilder! Så därför på den här bloggen ska jag vara... aktiv?

Aja, jag kommer blogga om mitt liv - till allt annat. Ja, ni kanske inte tycker det men jag är en bortskämd unge. Två killar i min klass är elaka mot mig bara för att jag är bortskämd.

Men hey,

inte mitt fel att mina föräldrar är rika!

Hur som helst, följ mitt liv så får du känna hur det är att vara mig. Såklart vill jag veta vad DIN blogg heter! 

Idag är det lördag!

Just nu sitter jag och skriver. På soffan. I vardagsrummet.

Igår var jag med min kompis Emma. Läs hennes blogg : ovanligtjej.devote.se

ELLER hennes hunds blogg! :

chickosliv.blogg.se

Läs hundens liv så missar du INTE det roliga&bortskämda hundlivet! 

Hej då bloggar mer sen!  

 
 
Ida Forsback

Ida Forsback

7 december 2013 13:16

Fin blogg! Kolla gärna min :)

http://IdaIsTheName.bloggplatsen.se

Bricie Life

7 december 2013 13:34

Ok! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bricie Life - 18 december 2013 18:11

Sprutan. Gjorde. Ont.  Och det var nara tjejer som tog den..  Bara tjejer vid 11 årsåldern och uppåt fattar vad jag menar. Grrr! Det är ömt. För "hoppningsvis" får jag biverkningar. Detta är 2/3 sprutor! Första: AJJJ! Andra: OK. Tredje gör ONDAST...

Av Bricie Life - 17 december 2013 18:43

TJENA! De populära i vår klass har startat en blogg. ( bara jag som gjort inlägg ).  BESÖK: exclusivaklubben.bloggplatsen.se Bääästa bloggar: vardagenhosmig.devote.se onormaltjej.devote.se chickosliv.blogg.se   JAPP! ;) Läs, läs, läääs!...

Av Bricie Life - 17 december 2013 18:38

En vecka kvar till julafton. Förlåt för att jag inte har bloggat sen .. prfff. LÄNGE?! Min lilla syster fyllde år igår fast firades i söndags. Hon fick en penbo, en gående katt (cassy) och prinsessbadskum. På julafton kommer hon få en FURBY! Jag ...

Av Bricie Life - 14 december 2013 12:37

Tjena! Som ni ser har jag ändrat bloggens utseende.  Det är "julaftons"-tema! :)    *LaLaLa*    PS. följ dagens_vinnande_bild på instagram! Då är ni bäääääst!!     HEJ DÅ Brisse ...

Av Bricie Life - 14 december 2013 12:21

Idag är det LÖRDAG!! Mamma&pappa ska åka till leksaksaffären för att köpa leksaker till min lilla syster. På måndag blir hon fem år! Jag sitter på soffan, med datorn på famnen och tänker på presenter. Jag önskar mig en VAIO dator, SONY. De kostar 4...

Presentation

Hej! Följ mig o du missar inte hur ett bortskämt liv är.


Mer info kommer snart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag!
 En gång i veckan så där.
 Sällan
 Detta är första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv, skriv, SKRIV!


Skapa flashcards