Alla inlägg den 9 december 2013

Av Bricie Life - 9 december 2013 19:20

Tjena!

Läs: exclusivaklubben.bloggplatsen.se

Kom igen! :)

Av Bricie Life - 9 december 2013 17:41

Hej!
När pappa kommer hem ska han typ anmäla mig till fotbollslaget MIF.. Ska bli supeeer kul!!*-* Fast tror inte att jag kommer i morgon. Har bild. Mif krockar liksom med mina bild tider! Jag älskar att måla, och att spela fotboll. Fast fotbolleb slutar en kvart efter jag går till bilden. Så jag får sluta 17.45 Fotboll asså

Av Bricie Life - 9 december 2013 15:21

Hejsan svejsan!! 

Nu är jag hemma. Alltså jag har vatt' i skolan! Sista lektionen övade vi i min klass och paralellklassen på luciatåget! Jag ska vara tomte! Snart kan ni få se min tomteklänning! ink tomteluvan KANSKE.

Jag är lite nervös för luciatåget!

Jag menar... Över i morgon ska vi lussa för föräldrarna/målsmännen.

På fredag ska vi lussa för HELA skolan, och smurfit kappa!!!! Fan. Jag går bara i femman. 

Dock på onsdagen är det NOBELMIDDAG bara för 6:orna och 5:orna!!! Lycko oss! De andra femmorna inc sexorna fick inte det! Så bortskämda vi är!  

SMILE DARLING,

DON'T HATE YOUR LIFE,

YOLO IDIOT.


Jaoooo! Ses! 


SANKTA LUCIA,

SKÄNK EN TIA!



  

Presentation

Hej! Följ mig o du missar inte hur ett bortskämt liv är.


Mer info kommer snart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag!
 En gång i veckan så där.
 Sällan
 Detta är första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv, skriv, SKRIV!


Skapa flashcards