Alla inlägg den 14 december 2013

Av Bricie Life - 14 december 2013 12:37

Tjena!

Som ni ser har jag ändrat bloggens utseende.  Det är "julaftons"-tema! :)

  

*LaLaLa*   

PS. följ dagens_vinnande_bild på instagram!

Då är ni bäääääst!!  


HEJ DÅ

Brisse

Av Bricie Life - 14 december 2013 12:21

Idag är det LÖRDAG!!

Mamma&pappa ska åka till leksaksaffären för att köpa leksaker till min lilla syster. På måndag blir hon fem år! Jag sitter på soffan, med datorn på famnen och tänker på presenter. Jag önskar mig en VAIO dator, SONY. De kostar 4,5K. Jag har haft två VAIO datorer, den första med windows 7 (fick 2011) är min brors nu. Den andra windows 8 (fick 2012) är sönder. Älskar de datorerna så jävla mycket! Skulle göra vad som helst för min söndriga dator! I år blir det en ny dator... Hoppas VAIO! Pappa köpte den söndriga (ny..) från media markt för 5.5K Nu vill han vänta. På en ny, bättre DATOR! Det finns bättre datorer! Älskar VAIO.

Jag vill ha en kattunge. Men mamma och min storebror är allergiska. Attans! Nu kommer jag ju aldrig få ett djur. Jo, juste jag är en kattmänniska... Det VAR en sak ni inte visste om mig. Men nu vet NI! 

När jag blir stor ska jag ha 7 katter. Det är ett MÅSTE. Japp. 

I am going to live my life like I wan't it,

my future is alredy here,

and I am going to do anything to live it,

like a normal person.

So now you know why I never talked to you in school.


Kollar på Violetta på disney channel   


SEE YAA

Presentation

Hej! Följ mig o du missar inte hur ett bortskämt liv är.


Mer info kommer snart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag!
 En gång i veckan så där.
 Sällan
 Detta är första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv, skriv, SKRIV!


Skapa flashcards