Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Exclusiva klubben.

Av Bricie Life - 17 december 2013 18:43

TJENA! De populära i vår klass har startat en blogg. ( bara jag som gjort inlägg ). 

BESÖK: exclusivaklubben.bloggplatsen.se

Bääästa bloggar:

vardagenhosmig.devote.se

onormaltjej.devote.se

chickosliv.blogg.se


JAPP! ;) Läs, läs, läääs! Då får ni en shotout <3 

Aja, lika beundrad i skolan som alltid.

Alltså haters, ni är advensjuka på mitt liv, Gå vidare! Jag pluggar, läser och kan MEST allmänhet i FEMMAN! (Jag år i femman, grundskolan). 

Så tyst, jag är elva och redan sagt alländbildad. Jag är ingen idiot som går runt och skryter att hon är rik! Även fast jag är bortskämd så ...

JAPP!

PS. jag kan iallafall stava och rätta GRAMMATIK.

 

 

Så tyst.

 

Hej då lovers <33 keep follow me!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bricie Life - 18 december 2013 18:11

Sprutan. Gjorde. Ont.  Och det var nara tjejer som tog den..  Bara tjejer vid 11 årsåldern och uppåt fattar vad jag menar. Grrr! Det är ömt. För "hoppningsvis" får jag biverkningar. Detta är 2/3 sprutor! Första: AJJJ! Andra: OK. Tredje gör ONDAST...

Av Bricie Life - 17 december 2013 18:38

En vecka kvar till julafton. Förlåt för att jag inte har bloggat sen .. prfff. LÄNGE?! Min lilla syster fyllde år igår fast firades i söndags. Hon fick en penbo, en gående katt (cassy) och prinsessbadskum. På julafton kommer hon få en FURBY! Jag ...

Av Bricie Life - 14 december 2013 12:37

Tjena! Som ni ser har jag ändrat bloggens utseende.  Det är "julaftons"-tema! :)    *LaLaLa*    PS. följ dagens_vinnande_bild på instagram! Då är ni bäääääst!!     HEJ DÅ Brisse ...

Av Bricie Life - 14 december 2013 12:21

Idag är det LÖRDAG!! Mamma&pappa ska åka till leksaksaffären för att köpa leksaker till min lilla syster. På måndag blir hon fem år! Jag sitter på soffan, med datorn på famnen och tänker på presenter. Jag önskar mig en VAIO dator, SONY. De kostar 4...

Av Bricie Life - 13 december 2013 15:08

Tjena! Skulle slutat 13.45, blev 14.45 för att vi gick FYRA luciatåg. Jag har fått en fråga i kommentarerna om jag kunde göra typ ett tips på billiga julklappar. Eh, jag svarade ja men tyvärr kan jag inte! Fick frågan förrigår och JAG försöker att ...

Presentation

Hej! Följ mig o du missar inte hur ett bortskämt liv är.


Mer info kommer snart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag!
 En gång i veckan så där.
 Sällan
 Detta är första gången!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv, skriv, SKRIV!


Skapa flashcards